hero
Mijn Mediadvies

Mediadvies heeft een nieuwe huisstijl en website, passend bij de tijd. Eigenaren Arthur Fransz en Harm Jan Polinder zijn tevreden met het eindresultaat. Arthur: “Onze vorige huisstijl en website dateerden uit 2014 toen Harm Jan Mediadvies heeft opgericht. Vervolgens lag de focus jarenlang op sales en minder op onze eigen marketing. Tegelijk is dat wel een heel belangrijk element. We signaleerden dat onze huisstijl en website niet meer aansloten bij onze propositie. Vandaar dat het de hoogste tijd werd voor een grondige update.”

De website van Mediadvies moet een overzichtelijk beeld geven van de diensten die Mediadvies aanbiedt. Harm Jan legt uit: “We zijn gestart als mediabureau met de focus op offline media. Ik merk dat die kennis door veel van onze klanten als een toegevoegde waarde wordt gezien. Tegelijk kregen we steeds vaker de vraag om ook online ondersteuning te bieden. Die propositie kunnen we goed invullen, dankzij onze medewerkers en aangesloten freelancers. Onze website geeft nu een compleet beeld van al onze diensten. Daarnaast delen we via de website onze kennis over de diverse mediumtypes.”

Via de website is het daarnaast eenvoudig om een mediaplan aan te vragen. “We merken dat steeds meer adverteerders behoefte hebben aan een doordacht mediaplan in plaats van lukraak te adverteren. Wij kunnen binnen enkele dagen een goed doordacht mediaplan opleveren. Op die manier halen onze klanten meer rendement uit hun advertentiebudget. Dat laatste is en blijft onze doelstelling in de samenwerking met onze klanten.”